Tuesday, May 21, 2013

MY FAVOURITE BOOKS

Hai!!! macam da lama tidak menulis di blog ni.....erm....sekarang ni saya suka sangat baca sebuah buku ni...(mmg sesuai la ngn hobi saya y suka membaca kan)hihihi.... (a❤‿❤a) 


saya da lama pendam hasrat nak baca buku ni..bila da habis praktikum...haaaa...mmg relax sangat2 untuk baca (kan bagus kalau baca buku ilmu pendidikan kan...hehe)


ok....buku yang saya suka sangat ni adalah....jeng3..hihi.. ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪ •.¸¸.•´¯`•..•


ha......ni lah bukunya.....EXTRAORDINARY USES FOR ORDINARY THINGS terbitan READER'S DIGEST!!


ceriously....buku ni sangat menarik...sebab...buku ni sangat colourful...tulisan besar..dan yang paling penting give many knowledge to me especially about ordinary household products to restore, replace, repair or revive practically everything around ur home...

contohnya...kat uma kita ada banyak paper bag kan...dengan paper bag 2 kita bole gunakan untuk benda lain...seperti pack for souvenirs..dust off mops...carry laundry...create a table decoration...wrapping paper...gift bags...and recycle je...2 contoh je..kalau nak hurai...lotih den..huhuhu
(✖╭╮✖)

 

buku ni macam ensiklopedia...tebal...tapi tahan lame...kalo baca sampai tertdo kira ok la sebab buku ni leh jadi bantal tidur sekali...hahahaha...selesa...
(◕‿-)

 

buku ni saya dapatkan melalui online (murah sikit la..)...walaupun mahal sedikit..tetapi sangat3 la berbaloi..hehehe..

 

ok...ni je y nisa nak share hari ni...jumpe lagi nanti ye...bye2..
(✿◠‿◠
)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails